Wordpress Yeni Üye Eklentisi

Bu gün üzerinde çalıştığım yeni olma eklentisini TilPark! üzerinden yayınladım. Güzel bir eklenti oldu. En azında wordpress kullanıcıları kendi üyelik sistemlerini kullanacaklar. Çünkü wordpress ile gelen üyelik sistemlerinde kullanıcı kendi şifresini belirleyemiyor ve wordpress tarafından otomatik atanan bir şifreye mahkum kalıyor. İşte hazırladığım bu eklenti sayesinde bu tür sorunların üstesinden gelebiliyoruz. Çünkü eklenti kendi üyelik formunu kendisi oluşturmaktadır. 

Eklentiyi yazarken aşağıdaki fonksiyonu kullandım. Bu sayede girilen sayfanın özel alanların tilpark etiketine sahip newuser değerini aradım.


function tilParkNewUser($content)
{
    if(!is_feed() and !is_home())
    {
        global $wpdb;
        $prefix = $wpdb->prefix;
       
        if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM ".$prefix."postmeta WHERE post_id='".get_the_ID()."' AND meta_key='tilpark' AND meta_value='newuser'")) > 0)
        {
            include_once("newUser.php");
        }
    }
    return $content;
}

add_filter('the_content', 'tilParkNewUser', '8');

1 yorum:

  1. Kolay gelsin iyi günler.

    Arkadaşım eline sağlık teşekkürler eklenti çok işime yaradı .
    fakat ben üye olan kiişnin vasfının yazar olmasını istiyorum fakat ayarlardan Yeni kullanıcının varsayılan rolünü yazar seçtim ama her seferinde abone olarak üye oluyor bu konuda yardımcı olursan sevinirim kardeş

    YanıtlaSil